Zareklamuj swój sklep obuwniczy z Orłami Mody!

Prywatne sklepy obuwnicze, w dobie globalizacji, nie mają łatwego zadania w pozyskiwaniu klientów. Przeszkadzają im w tym wielkie marki, które w swoim asortymencie mają bardzo szeroką gamę różnorodnych produktów oraz cechują się niskimi cenami. Jak więc przyciągnąć klienta do samodzielnie funkcjonującego sklepu obuwniczego w Radomiu czy Gliwicach? Czy plebiscyt Orły Mody może pomóc w tym zadaniu?

Prywatny sklep obuwniczy – problemybuty

Sklep prowadzony przez firmę, która nie jest zrzeszona z dużą marką staje przed wieloma problemami. Musimy sami określić swój biznesplan, zadbać o znalezienie lokalu oraz jego zagospodarowanie, zatrudnić i przeszkolić pracowników oraz znaleźć klienta. Musimy go jednak czymś skusić, by przekroczył próg naszego sklepu obuwniczego w Częstochowie. Wszystko zależy tu od tego jaką przyjmiemy strategię biznesową. Możemy zarówno kusić bardzo niskimi cenami, asortymentem o wysokiej jakości dla klienta luksusowego czy określonym stylem obuwia, np. dla punk-rockowców.

Lokalny sklep obuwniczy – opinie

Sukces takiego biznesu zagwarantują nam głównie opinie zadowolonych klientów. Warto więc postawić na miłą i kompetentną obsługę sklepu – w dużej mierze do sprzedawcy wywołują u nas określone emocje, a nie produkty, wyłożone na półkach. Założenie profilu sklep obuwniczego na portalach społecznościowych, typu Facebook oraz drobne zniżki lub upominki za wystawienie pozytywnej oceny na stronie firmy sprawią, że nasza pozycja na rynku lokalnym wzrośnie. Możemy bardzo szybko stać się Orłami Mody!

Sklep obuwniczy a plebiscyt Orły Mody

Zasady plebiscytu Orły są proste: na listę zwycięzców w każdym mieście dodawane są nazwy tych firm, które osiągną średnią ocen powyżej wartości 8 (przy maksymalnej 10). Kalkulacje dokonywane są na podstawie gwiazdek na Facebooku, Google Maps czy Zumi. Ten kto uzyska najwięcej, maksymalnych not wygrywa w danym powiecie lub mieście. Zostanie laureatem Orłów Mody w Twojej miejscowości potwierdzi tylko Twoją pozycję na rynku i przyciągnie kolejnych klientów, którzy będą spragnieni rzetelnych firm, a nie rozlatujących się po połowie sezonu sandałków ze sklepów wielkich marek. Niejednokrotnie może się zdarzyć, że zainteresowani trafią na nazwę Twojego sklepu obuwniczego… przy okazji. Plebiscyt Orły to aż 58 różnych branż, sprawdzając najlepszych zakładów szklarskich, zaciekawieni użytkownicy sieci, mogą sprawdzić również przedsiębiorców od asortymentu obuwniczego.

Polecamy również