No to Frugo!

W Niepublicznym Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Konarskiego miało miejsce kolejne ciekawe wydarzenie – „No to Frugo!” Tworzymy własną markę, czyli warsztaty o tym co naprawdę jest ważne dla współczesnej młodzieży (i co powinni z tą wiedzą zrobić marketingowcy).

Zajęcia miały na celu próbę określenia istotnych wartości dla dzisiejszych nastolatków i przełożenia ich na sferę ich własnej twórczości i kreatywności w obszarze kultury i biznesu. Jakie kampanie reklamowe i które marki mówią ich głosem? Jaką kampanię reklamową i jakie marki stworzyliby sami?

Warsztaty poprowadził Maciej Barański, znany młodzieży m.in. z wydarzenia „Pasjonaci” organizowanego w Centrum Naukowo-Technologicznym w Podzamczu, który dziesięć lat temu zrezygnował z pracy naukowej na rzecz sektora B2B i B2C, wieloletni szef marketingu Galerii Echo w Kielcach, obecnie menager komunikacji marketingowej w Grupie MAC S.A.

Zajęcia pokazały, że uczniowie Konarskiego nie dają się zwieść reklamie i są wyczuleni na wszelkie próby manipulacji. Świadomie doceniają także wartości, z którymi się utożsamiają i kupują rzeczy, które są z tymi wartościami powiązane. Pomysłów na kreatywne działania również nie zabrakło.

– Spotkanie uważam za bardzo udane. Świetna współpraca ze świetną młodzieżą – zarówno o wysokim poziomie przygotowania merytorycznego, jak i wysokiej świadomości cech i potrzeb własnego pokolenia – mówi Maciej Barański – Niesamowita atmosfera, bo samo miejsce jest niezwykłe: wizja i misja szkoły, realny wpływ młodzieży na przestrzeń w której przebywają, otwartość na gości i chęć dialogu. Jestem pod ogromnym wrażeniem i cieszę się bardzo, że mogłem skorzystać z zaproszenia. Bez wątpienia takie spotkania są potrzebne, stanowią wspaniałą wartość dodaną dla obu stron. To zdecydowanie coś więcej niż wymiana doświadczeń i konfrontacja poglądów, opracowanie projektu. To jest właśnie misja w edukacji, którą szkoły Konarskiego i zespół MAC doskonale rozumieją i realizują” – dodaje.

 

Polecamy również