VECTRA przeprasza

Informujemy, że usunęliśmy awarię, o której wcześniej Państwa informowaliśmy. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia spowodowane brakiem usług Vectry i dziękujemy za Państwa cierpliwość.

Wierzymy, że ten incydentalny przypadek, który spowodował utrudnienia w korzystaniu z naszych usług nie zburzył Państwa zaufania do Vectry. Ze swojej strony zapewniamy, że robimy wszystko, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Naszym celem jest pełne zadowolenie Państwa z naszych nowoczesnych, multimedialnych usług dzisiaj i w przyszłości.

Uprzejmie przypominamy o regularnej aktualizacji Państwa danych kontaktowych. Pozwoli to nam na szybką i skuteczną komunikację z Państwem.

Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem 801 0 801 80, (58) 742 65 00 lub na www.vectra.pl.

Z poważaniem,
Rafał Gośliński
Dyrektor Obsługi Klienta Grupy Vectra

 

 

Wczoraj

Najwyraźniej naprawa usterki, która pozbawiała część mieszkańców Ostrowca Świętokrzyskiego telewizji i internetu przebiega sprawnie. Abonenci sieci Vectra mają już dostęp do internetu. Czekamy na sygnał TV.

 

Bardzo pechowo rozpoczął się świąteczny weekend dla abonentów sieci Vectra. Od dzisiaj od godziny 16.30 odbiorcy pozbawieni są telewizji i internetu. Otrzymują za to maile i SMS-y od dostawcy usług o następującej  treści:

Szanowni Państwo,

w wyniku awarii sieci w Państwa miejscowości, która wystąpiła dnia 20.04.2019r. od godziny 16:30 mogą występować przerwy w dostępie do usług Vectry. Pragniemy bardzo przeprosić za niedogodności.

Zapewniamy, że nasze służby techniczne robią wszystko, aby jak najszybciej usunąć problem, przywracając prawidłowe działanie usług. Prosimy o cierpliwość.

Uprzejmie przypominamy o regularnej aktualizacji Państwa danych kontaktowych. Pozwoli to nam na szybką i skuteczną komunikację z Państwem.

Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem 801 0 801 80, (58) 742 65 00 lub na www.vectra.pl.

Z poważaniem,
Rafał Gośliński
Dyrektor Obsługi Klienta Grupy Vectra

Polecamy również