Artur Łakomiec do niedawna wiceprezes Miejskiej Energetyki Cieplnej w Ostrowcu Świętokrzyskim objął funkcje prezesa Miejskich Wodociągów i Kanalizacji. Pan prezes już zapowiada wprowadzenie szeregu nowych rozwiązań.
– Firma jest w dobrej kondycji finansowej i logistycznej – mówi prezes Artur Łakomiec. – W Ostrowcu mamy bardzo dobrej jakości wodę i tę jakość na pewno utrzymamy. Będziemy dążyć do tego, żeby awarii na terenie miasta było jak najmniej. Chcemy też utrzymać obecne parametry ścieków, co wobec wprowadzanych norm jest niezwykle ważne. W tym roku planujemy zakończyć montaż czytników radiowych. Nasi pracownicy już nie będą musieli chodzić po domach i odczytywać liczniki. Wprowadzamy to między innymi ze względów bezpieczeństwa dla naszych Klientów, ponieważ dochodziło do sytuacji, że oszuści podszywali się pod pracowników MWiK. Do końca roku wszystkie pomiary będą dokonywane systemem radiowym. Nowinką będzie powiadamiane za pomocą SMS-ów o terminie płatności. Przed wysłaniem każdej faktury będziemy przypominać o terminie płatności. Warto, żeby ci z naszych Klientów, którzy nie podali numeru telefonu komórkowego podczas podpisywania umowy, ten numer w Biurze Obsługi Klienta podali. W tym roku planujemy inwestycje na kwotę około 5 mln zł. Już rozpoczęliśmy budowę kanału sanitarnego na ulicy Nowe Piaski i ulicy Platanowej. Chcemy zakończyć inwestycję pod nazwą Gutwin Zachód czyli ulice:Miodowa, Akacjowa, Morelowa, Miętowa. W tym rejonie już w stu procentach Gutwin będzie skanalizowany. Długość sieci to około 4,5 km. Wartość to ponad 2,5 mln zł. Na działkach, które sprzedaje Gmina Ostrowiec chcemy poszerzyć sieć wodociągową. W przyszłości planujemy wprowadzić nowoczesny monitoring naszej sieci wodociągowej. To pozwoli na bieżąco kontrować ciśnienie w sieci wodociągu oraz monitorować awarie. Jest to olbrzymi projekt o wartości 2,5 mln. zł. To będzie ewolucja i rewolucja w naszej firmie. Wówczas będziemy mogli się pochwalić jednym z najlepszych monitoringów sieci w naszym kraju. Mamy doskonałą kadrę. Nasi inżynierowie dbają o wspaniałą jakość wody i jej dostawy do mieszkań. To profesjonaliści na wysokim poziomie. Już funkcjonuje w naszej firmie Internetowe Biuro Obsługi Interesanta. Można co miesiąc zalogować się na stronie MWiK i podawać stan licznika. Wówczas nie będą pobierane stałe opłaty związane z obsługą. Dzięki temu można zaoszczędzić ponad sto złotych rocznie. Na naszej stronie internetowej znajduje się zakładka”Internetowe Biuro Obsługi Klienta” i tam się logujemy. Zachęcamy do korzystania z tej formy przekazywania informacji.