|
|||||
Wczoraj
Najwyraźniej naprawa usterki, która pozbawiała część mieszkańców Ostrowca Świętokrzyskiego telewizji i internetu przebiega sprawnie. Abonenci sieci Vectra mają już dostęp do internetu. Czekamy na sygnał TV.
Bardzo pechowo rozpoczął się świąteczny weekend dla abonentów sieci Vectra. Od dzisiaj od godziny 16.30 odbiorcy pozbawieni są telewizji i internetu. Otrzymują za to maile i SMS-y od dostawcy usług o następującej treści:
Szanowni Państwo,w wyniku awarii sieci w Państwa miejscowości, która wystąpiła dnia 20.04.2019r. od godziny 16:30 mogą występować przerwy w dostępie do usług Vectry. Pragniemy bardzo przeprosić za niedogodności. Zapewniamy, że nasze służby techniczne robią wszystko, aby jak najszybciej usunąć problem, przywracając prawidłowe działanie usług. Prosimy o cierpliwość. |
|
Uprzejmie przypominamy o regularnej aktualizacji Państwa danych kontaktowych. Pozwoli to nam na szybką i skuteczną komunikację z Państwem. Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem 801 0 801 80, (58) 742 65 00 lub na www.vectra.pl. Z poważaniem, |