W czasie, gdy salony fryzjerskie można spotkać na rogu niemal każdej ulicy, trzeba sporo się napracować, by wyróżnić się na tle pozostałych. Niektórzy właściciele zakładów stosują rozmaite sztuczki marketingowe, byle tylko przyciągnąć do siebie kolejnych klientów. Czy udział w plebiscycie Orły Fryzjerstwa zapewni Ci kalendarz pełen zleceń?
Plebiscyt Orły Fryzjerstwa – co to jest?
Plebiscyt branżowy Orły Fryzjerstwa to propozycja dla ambitnych przedsiębiorców, którym zależy na opinii swoich klientów. W zestawieniu, w którym co roku biorą udział setki tysięcy firm, świadczących usługi fryzjerskie, najważniejsze są właśnie ich głosy, wyrażone w formie liczbowej za pomocą najróżniejszych portali internetowych. Niezwykle dokładne, automatyczne oprogramowanie komputerowe odnajduje wszystkie, dostępne w wirtualnej sieci oceny każdego uczestnika, by dać jak najbardziej miarodajny wynik końcowy. Ostateczna nota jest średnią ważoną z zebranych liczb, której wartość kształtuje się pomiędzy 0 a 10 punktów. Tylko ci przedsiębiorcy, którzy zdobędą nie mniej niż osiem punktów, zostają laureatami plebiscytu Orły Fryzjerstwa.
Orły Fryzjerstwa – zwycięzcy
Dane każdego wyróżnionego w plebiscycie trafiają do specjalnego rankingu: https://www.orlyfryzjerstwa.pl/cities. Podział na miasta umożliwia dokładną weryfikację rynku lokalnego przez zainteresowanych. W każdej z miejscowości, dodatkowo, wyłaniani są laureaci pierwszych trzech miejsc podium. Są to salony fryzjerskie z najlepszymi wynikami, uzyskanymi z największej ilości głosów internautów. Każdy przedsiębiorca, któremu udało się uzyskać wyróżnienie w plebiscycie Orły Fryzjerstwa ma prawo do zakupu materiałów marketingowych. W skład zestawu wchodzą m.in. dyplom, logo zestawienia w formie elektronicznej i tabliczka ze szkła akrylowego.
Wyróżnienie w plebiscycie
Jak wynika z powyższego, uzyskanie tytułu laureata plebiscytu Orły Fryzjerstwa nie jest takie łatwe, jednak korzyść płynie z tego ogromna. Otrzymujemy miejsce w rankingu, potwierdzającym naszą pozycję w branży fryzjerskiej i to całkowicie bezpłatnie. Do tego, materiały marketingowe umieszczone w widocznym miejscu salonu fryzjerskiego w Zabrzu będą pełnić rolę naszej wizytówki. Pokazujemy w ten sposób, że klienci nas doceniają, a my wysoko cenimy sobie ich zdanie.