„Gabinet i Pracownia Psychologiczna Magdalena Majewska” istnieje już od dwóch lat. Rocznica ta przypadła właśnie w tym miesiącu. Przy tej okazji warto nadmienić, że gabinet cieszy się coraz większym zainteresowaniem i uznaniem ze strony klientów. Dlatego też wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom oferta tego miejsca stale się poszerza, a już istniejące formy terapii zyskują nowy wymiar.
Jak można zauważyć, weekendy kończące wakacje obfitują w różnego typu atrakcje dla dzieci i dorosłych. „Gabinet…” również nie pozostał obojętny na ten fakt. W nocy z 24 na 25 sierpnia odbyła się w nim piżamówka, w której uczestniczyły dzieci korzystające w ostatnim roku z zajęć prowadzonych przez panią Annę Gęburę. Ostateczną decyzję o tym, które dzieci spędzą noc w gabinecie podejmowali ich rodzice. Piżamówka stanowiła element prowadzonych przez panią Anię zajęć TUS (Trening Umiejętności Społecznych) i miała na celu ukazanie jej podopiecznym jeszcze innych wzorców zachowań w grupie, niż te przepracowywane na zajęciach w ciągu roku. Zajęcia, które rozpoczęły się w sobotni wieczów i zakończyły w niedzielę rano, uwzględniały więc planowanie menu, samodzielne robienie zakupów w pobliskim sklepie i przygotowanie posiłków oraz współpracę podczas organizowania gabinetowej przestrzeni na tę okoliczność. Nie zabrakło oczywiście wspaniałej zabawy. Uczestnicy piżamówki sprawdzili swoje siły podczas zgadywnek w ciemności, zabaw sprawnościowych, zabaw z elementami sensoryki. Innyą ważną próbą dla dzieciaków było stworzenie przez nie „sali kinowej” w jednym z pomieszczeń gabinetu oraz osiągnięcie porozumienie podczas doboru filmu. Ważnym punktem zajęć było przećwiczenie i omówienie reakcji na wizytę niespodziewanego, nieproszonego gościa… W niedzielny poranek, cała 6 uczestniczących w zabawie dzieci, wróciła do domów.
Za kilka dni koniec wakacji. Warto więc zapoznać się z ofertą gabinetu, która na ten rok szkolny jest skierowana nie tylko do dzieci z trudnościami. W „Gabinet i Pracownia…” każdy może liczyć podczas zajęć na dobrą zabawę dającą możliwość doskonalenia kompetencji poznawczych i społecznych.